Onze visie is dat er voor servicegedreven ondernemingen een grote toekomst is weggelegd. De service in al zijn facetten moet centraal staan, heel de organisatie moet hiervan doordrongen zijn.
Het leveren van machines zonder een degelijke service is tegenwoordig quasi ondenkbaar. Op het einde van de rit moet de klant oordelen. Enerzijds is er de kwaliteit van de machine, anderzijds is er de omvang en het niveau van het servicepakket. De kunst is natuurlijk van deze 2 aspecten te optimaliseren.
Ons bedrijf staat elke dag voor de uitdaging om verder te gaan op de weg naar de servicegedreven onderneming.
Onze ploeg techniekers verhuist in één dag uw Striebig machines zowel intern (bij verhuis van het ene lokaal naar het andere binnen hetzelfde gebouw) als extern (bij verhuis van het ene gebouw naar het andere).
Als eigenaar van een houtbewerkingmachine bent u goed geplaatst om te weten dat uw machine een fantastisch werkinstrument is op voorwaarde uiteraard dat er af en toe ook wat aandacht besteed wordt aan het onderhoud.
Je kan er moeilijk naast kijken: de trend naar uitbesteding van het bandzaagonderhoud neemt onweerstaanbaar toe. Nog niet zo lang geleden hield elke houthandel en schaverij er nog een eigen bandzagenslijperij op na.
De velgen van zaagwielen zijn niet vlak, maar vertonen een bepaalde welving. De spanning in de bandzaagbladen wordt zodanig gelegd dat de grootste spanning overeenkomt met het hoogste punt van de zaagwielvelgen. Zo blijven de bandzaagbladen stabiel op de wielen lopen.